Com-Forth Blog

Nem mindenkinek ajánlott a holacracy

[fa icon='calendar'] 2020. január 10. 11:28:14 CET / by Bóna Péter posted in holacracy, holakratikus működés, szervezetfejlesztés, employer branding

[fa icon="comment"] 0 Comments

A novemberben megjelent blogpost során elsősorban a saját tapasztalataimat osztottam meg. Maga a holacracy bevezetése nagyon jól hangzik, jó a story, ami körülötte forog, mi számos kézzelfogható eredményt is elértünk vele, ugyanakkor nem mindenkinek ajánlott. Az alábbi postban a saját véleményem mellett általam megkérdezett, holacracy bevezetésében már részt vett szakértők szubjektív véleményét is összefoglalom arra a kérdésre válaszolva, hogy kinek ajánlott, és kinek nem való a holacracy.

Read More [fa icon="long-arrow-right"]

Másfél év holacracy tapasztalatai

[fa icon='calendar'] 2019. november 26. 9:54:33 CET / by Bóna Péter posted in holacracy, holakratikus működés, szervezetfejlesztés, employer branding

[fa icon="comment"] 0 Comments

2007-ben, amikor csatlakoztam a Com-Forth-hoz még negyedmilliárd körül volt az árbevételünk, amelyet 8-10 fővel értük el. Nagyjából ugyanezzel a létszámmal tornáztuk fel 2014-re 600 millió forint felé. Talán furcsának tűnhet elsőre, de én nem vagyok híve a hirtelen, gyors növekedésnek. Ennek ellenére - vagy talán éppen ezért - 2018 végére már közel 20 fővel dolgoztunk, és az árbevételünk meghaladta az egymilliárd forintot. Ez a növekedés önmagában jól hangzik, de legalább annyi kihívást is hozott az életünkbe, ezért egyértelmű volt, hogy az alapvető szervezeti működésen változtatnunk kell.

Read More [fa icon="long-arrow-right"]

A "Jobb mint otthon" munkahely - avagy Home Office az irodában

[fa icon='calendar'] 2019. október 11. 11:00:00 CEST / by Zsuzsanna Szalárdy posted in iroda, employer branding, szerethető munkahely

[fa icon="comment"] 4 Comments

 
Emlékszem, amikor néhány éve még arról vitatkoztam egy multinacionális cégnél középvezetőként dolgozó ismerősömmel, hogy oké-e társasjátékozni meg babzsákban dögleni munkaidőben a kollégákkal. Akkoriban már bejárta az Internetet a hír, hogy a Prezi irodájában műfüves dombon lehet laptoppal az ölben ücsörögni, nem beszélve az ingyenes reggeliről vagy egyéb hasonló úri huncutságnak tűnő munkahelyi szolgáltatásokról és juttatásokról. Az ő álláspontja természetesen az volt, hogy az ember dolgozni jár a munkahelyére, nem szórakozni, és teljesen indokolatlan dolgozói elvárás, hogy az évi kétszer kötelezően kipipálandó csapatépítő összeboruláson kívül bárminemű kikapcsoló programot engedjen meg egy cég a munkavállalóinak.
Read More [fa icon="long-arrow-right"]

Iratkozzon fel blogunkra

Legfrissebb bejegyzés